4 minutes ago, SandervG said:Hallo, bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat je onmiddelijk begint met een probleem. Laten we kijken of we kunnen helpen! Kun je omschrijven waarom de update niet lukte via USB? Weet je toevallig nog welke firmware op de Ultimaker S3 stond voor je deze wilde updaten? En tot slotte, hoelang wacht je ongeveer nadat je hem aanzet? Het kan even duren soms, wellicht extra na een firmware update.
bedankt!
Bedankt voor de snelle reactie!
Zowel de update via USB als via internet gaf de melding: "Unable to verify firmware" (exacte tekst weet ik niet meer maar daar kwam het op neer). Firmware voor de factory reset weet ik helaas niet. Ik denk dat het nu ongeveer 20 minuten aan staat. Ik kwam er zojuist achter dat de webpagina het wel doet (zie afbeelding), echter lijkt er een timeout plaats te vinden wanneer ik op een van de links klik op de webpagina.
Recommended Posts
SandervG 1,521
Hallo, bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat je onmiddelijk begint met een probleem. Laten we kijken of we kunnen helpen! Kun je omschrijven waarom de update niet lukte via USB? Weet je toevallig nog welke firmware op de Ultimaker S3 stond voor je deze wilde updaten? En tot slotte, hoelang wacht je ongeveer nadat je hem aanzet? Het kan even duren soms, wellicht extra na een firmware update.
bedankt!