3drob 1 Posted March 24 in (klein probleempje) Cura vraagt steeds bij opstarten... (edited) Hallo, Ik heb een klein probleempje, Ik heb een oude verzie van Cura 15.04.6 en daar ben ik zeer tevreden mee! Maar nu start ik Cura op en komt Cura steeds met de vraag: Er is een nieuwe verzie van Cura beschikbaar wilt u die downloaden? Y / N Hij vraagt dit iedere keer bij opstarten een stuk of 3…6 keer kan ik begrijpen, Maar iedere keer vraagt Cura dit weer! Wat kan ik er tegen/aan doen? Vriendelijke groeten Rob. Edited March 24 by 3drob Share this post Link to post Share on other sites
peggyb 136 Posted March 24 in (klein probleempje) Cura vraagt steeds bij opstarten... in de voorkeuren kun je dit uitschakelen: preferences-general-privacy-check for updates on start Share this post Link to post Share on other sites
3drob 1 Posted March 24 in (klein probleempje) Cura vraagt steeds bij opstarten... Hallo peggyb, Dankjewel voor jou uitstekend werkende oplossing! Ik heb het gevonden op de locatie: File Dan inderdaad: preferences En daar heb ik het vinkje weg gehaald in het vakje: check for updates Dankjewel voor de oplossing! Vriendelijke groetjes uit omg. Rotterdam! Rob. Share this post Link to post Share on other sites