Jump to content

Ulti-evening


SandervG

Recommended Posts

Posted · Ulti-evening

Beste Ulti-vrienden,

Zoals jullie allen weten hebben we pas geleden de Ultimaker 2 uitgebracht.

Maar niet alleen de Ultimaker 2, ook een nieuwe website, webshop en we zijn bij verschillende internationale evenementen aanwezig geweest om de Ultimaker 2 goed voor de dag te laten komen.

Aan de hoeveelheid response die we krijgen is dat goed gelukt, want deze aandacht hebben we nog nooit mogen ontvangen. Omdat er nu nog zoveel van ons wordt gevraagd hebben we besloten de Ulti-evening een maand op te schuiven.

Let op, komende maandag is er dus geen Ulti-evening. Over de eerstkomende avond wordt nog volgens de gebruikelijke manier gecommuniceerd.

Tegelijkertijd wil ik van het moment gebruik maken om jullie allemaal uit te nodigen op een evenement wat er georganiseerd wordt in Amsterdam op 25 oktober.

Het evenement zal plaats vinden in pakhuis de Zwijger, om 20:00u en de toegang is gratis.

Hier zal de Ultimaker 2 eindelijk ook op Nederlandse bodem te bewonderen zijn. Meer informatie over de avond kun je http://www.dezwijger.nl/83216/nl/sign-of-time-2-3d-printing vinden.

Graag zien we jullie daar of anders op de volgende Ulti-evening.

 

  • Link to post
    Share on other sites

    Posted · Ulti-evening

    mmmmm HUUU ???

     

    Beste Ulti-vrienden,

    Zoals jullie allen weten hebben we pas geleden de Ultimaker 2 uitgebracht.

    Maar niet alleen de Ultimaker 2, ook een nieuwe website, webshop en we zijn bij verschillende internationale evenementen aanwezig geweest om de Ultimaker 2 goed voor de dag te laten komen.

    Aan de hoeveelheid response die we krijgen is dat goed gelukt, want deze aandacht hebben we nog nooit mogen ontvangen. Omdat er nu nog zoveel van ons wordt gevraagd hebben we besloten de Ulti-evening een maand op te schuiven.

    Let op, komende maandag is er dus geen Ulti-evening. Over de eerstkomende avond wordt nog volgens de gebruikelijke manier gecommuniceerd.

    Tegelijkertijd wil ik van het moment gebruik maken om jullie allemaal uit te nodigen op een evenement wat er georganiseerd wordt in Amsterdam op 25 oktober.

    Het evenement zal plaats vinden in pakhuis de Zwijger, om 20:00u en de toegang is gratis.

    Hier zal de Ultimaker 2 eindelijk ook op Nederlandse bodem te bewonderen zijn. Meer informatie over de avond kun je hier vinden.

    Graag zien we jullie daar of anders op de volgende Ulti-evening.

     

  • Link to post
    Share on other sites

    Posted · Ulti-evening

    Niet om moeilijk te doen, maar welke is de gebruikelijke manier?

     

  • Link to post
    Share on other sites

    Posted · Ulti-evening

    De gebruikelijke manier is dezelfde manier als hoe dit bericht is verspreid, via de newsletter.

    Als je deze niet hebt ontvangen, en je bent er achter gekomen door dit bericht op het forum kun je je aanmelden via de homepage voor de newsletter.

    En waar de volgende Ulti-evening plaats gaat vinden moeten we nog bepalen, er zijn verschillende aantrekkelijke locaties. Maar ik twijfel er niet aan dat er binnenkort weer een ulti-evening in Protospace zal zijn!

     

  • Link to post
    Share on other sites

    Posted · Ulti-evening

    Dank u voor de hulp! :wink:

    ian

     

    Graag gedaan!

     

  • Link to post
    Share on other sites

    Posted · Ulti-evening

    I think it's a shame this is canceled. 4 weeks delay is quite long.

     

  • Link to post
    Share on other sites

    Posted · Ulti-evening

    eindelijk... een NL gedeelte waar je gewone praat praten kan :)

     

  • Link to post
    Share on other sites

    Posted · Ulti-evening

    Volgens Pakhuis de Zwijger duurt de avond van 17.30 tot 20.00 uur.

    http://www.dezwijger.nl/83216/nl/sign-of-time-2-3d-printing

     

     

  • Link to post
    Share on other sites

    Posted · Ulti-evening

    Dag Maurice,

    Je hebt gelijk!

    Ik heb eerder vandaag de tijd overgenomen, maar wellicht dat de informatie op de site is veranderd.

    Maar als ik naar het draaiboek kijk, klopt inderdaad de tijd van 17.30 tot 20.00 uur.

    Excuus voor het ongemak! Hopelijk breng ik niemand hiermee in moeilijkheden.

     

  • Link to post
    Share on other sites

    Posted · Ulti-evening

    Hoi Sander,

    het lukt me niet om in te schrijven op de site van De Zwijger (heb ze gemaild hierover) maar ik kom zeker!

    Ik heb me ook weer opnieuw ingeschreven voor jullie nieuwsbrief; ik had de nieuwsbrief n.l. niet gehad; blijkbaar zijn de e-mailadressen van de vorige site niet overgezet; wellicht handig om dit nog even aan de gebruikers te melden?

    Mijn pand is inmiddels zo goed als ingericht dus nu de website en dan de twee UM2-printers nog.

    Tot de 25e!

     

  • Link to post
    Share on other sites

    Posted · Ulti-evening

    Arrrhhhhh!!!

    I had kept the 21st free but I have to work the 25th :-(

     

  • Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now
    • Our picks

      • UltiMaker Cura 5.8 Stable released 🎉
        In the Cura 5.8 stable release, everyone can now tune their Z seams to look better than ever. Method series users get access to new material profiles, and the base Method model now has a printer profile, meaning the whole Method series is now supported in Cura!
        • 5 replies
      • Introducing the UltiMaker Factor 4
        We are happy to announce the next evolution in the UltiMaker 3D printer lineup: the UltiMaker Factor 4 industrial-grade 3D printer, designed to take manufacturing to new levels of efficiency and reliability. Factor 4 is an end-to-end 3D printing solution for light industrial applications
          • Thanks
          • Like
        • 4 replies
    ×
    ×
    • Create New...