Hallo Sander,
Ik had "met spoed" in het pinksterweekeinde een printer nodig voor een proto (wv het ontwerp inmiddels naar de fabrikant in China is). Dus via Marktplaats een zgan tweedehands gekocht voor heel weinig geld, waar dikke rol filament bij zat. Geweldig apparaat.
Naaimachineolie heb ik wel, dank voor de tip. Groene grease heb ik niet. Zou aardig zijn in jullie shop: een onderhoudssetje. Wat voor spul is dat?
Ook de Best Answer tip zal ik om denken.
Recommended Posts
SandervG 1,519
Dag @Jeex, heb je je Ultimaker 2 via een officieel (ultimaker) kanaal gekocht?
We kunnen je eventueel wat documenten digitaal toesturen zodat je op de hoogte bent.
Afgezien daarvan hoef je niet veel onderhoud te plegen.
Je zou na een paar maanden printen je X en Y as in kunnen smeren met een paar druppeltjes naaimachine olie in kunnen smeren, en je Z-as met de groene grease die als het goed is bij je Ultimaker zat.
Als je besluit de pritt te gebruiken bij je prints zou ik aanraden als je glazen bed er vies uit begint te zien deze schoon te maken onder de kraan met warm water.
Succes!
Ps; als je een antwoord hebt gevonden op je vraag, zou je dat antwoord kunnen selecteren als 'Best Answer', dan kan dat toekomstige gebruikers sneller helpen met het vinden van het goede antwoord.
Edited by GuestLink to post