Beste,
Bedankt voor deze feedback, de Ultimalker werkte perfect tot ik de olsson block installeerde.
Hierna beonnen de sporadische problemen met de heater, de draad zat telkens vast in de printkop.
Ben zo stom geweest om het toestel naar de dealer terug te brengen, nu zitten we in een grote discussie en ze proberen me vanalles te factureren alhoewel dit voor mij in garantie had moeten zijn
geen probleem ik "betaal" mij hier wel uit en dan ga ik wel op zoek naar een andere printer jammergenoeg.
Mijn Ultimaker heeft 2 dagen gewerkt en heb er 4- 5 prints mee gemaakt..
Dus als er nog iemand op zoek is naar wat extra filamenten geef me dan gerust en seintje
thanks!
Recommended Posts
SandervG 1,521
Beste @mvr_1975
Bedankt voor uw bericht. Ik heb het even naar het Nederlandse deel verplaatst omdat in het 'coffee corner' deel de voertaal Engels is.
Het lijkt me dat je altijd binnen 14 dagen recht hebt om een product te retourneren, ik kan me juist voorstellen wanneer het product defect is deze wens nog sterker is.
Echter kan ik me wel voorstellen, stel hij is van de trap gevallen, dat het retourneren niet meer geldig is.
De leercurve van 3D printen kan ik het begin wel steil zijn, maar gelukkig hoef je die niet alleen door te lopen, en zit het forum hier vol met mensen die diezelfde leercurve hebben doorgemaakt, overleefd, en nu met liefde en plezier 3D printen.
Als je de Ultimaker nog in je bezit hebt, hoor ik graag van je wat er mis mee is.
Wellicht kunnen wij je er mee helpen, zonder dat je de 3D printer 2-3 weken kwijt bent
Voor het formele stuk in verband met de reseller mag je me een persoonlijk bericht sturen, dan kan ik er eventueel naar kijken. (Ik ben een werknemer van Ultimaker).
Alvast bedankt!