Hallo UltiarjanBestel gewoon een nieuwe via ultimaker...
Gezien de nieuwe support setup denk ik dat ze je doorverwijzen naar makerpoint.nl kun je dus beter direct naar toe gaan. Mail of bel ze en geef duidelijk aan welke motor het Is.
edit; je weet zeker dat het de motor is? je voelt dit bij een uitgebouwde/ontkoppelde motor?
Ja ik heb de motor los gehaald en soms draait deze soepel en plots blokkert hij helemaal. Even de richting veranderen dan draait hij weer soepel. Er is geen vaste plaats waar hij vastloopt dus er zit iets los in het lager.
Ik dacht dat Ultimaker geen losse onderdelen meer verkoopt en het helemaal aan derde overlaat. Maar ik kan in onze omgeving geen leverancier vinden van dit type motoren.
Er zijn wel stappenmotoren te koop maar ik heb geen ervaring met de specificaties van dit soort motoren. Ik ga wel een mail schrijven en kijken wat daaruit gaat ontstaan. Bedankt voor je reactie.
Recommended Posts
ultiarjan 1,223
Bestel gewoon een nieuwe via ultimaker...
Gezien de nieuwe support setup denk ik dat ze je doorverwijzen naar makerpoint.nl kun je dus beter direct naar toe gaan. Mail of bel ze en geef duidelijk aan welke motor het Is.
edit; je weet zeker dat het de motor is? je voelt dit bij een uitgebouwde/ontkoppelde motor?
Edited by GuestLink to post