Ik vermoed de plugin. Het kan zijn dat er al wat werk aan gedaan is omdat degene die de plugin gemaakt is (@ghostkeeper) ook Nederlands is.
in Ultimaker marktplaats een prima plugin (Setting Guide) en idd van ghostkeeper
Uitleg over instellingen waar je veel meer inzicht krijgt hoe de G code gaat worden waar de printer mee moet werken en het model wordt en nog veel meer
Nu is daarin een vertaal tool gemaakt in het Frans nog 1 en in het Nederlands
Alleen in het Nederlands maar 1 MD file van laaghoogte meer niet
En volgens ghostkeeper komt het ook niet
Nu heb ik alle MD files vertaald en het is voor mij al veel meer mooie prints uit gekomen
Dus een volledige Nederlandse vertaling van de Settings Guide
- 2 weeks later...
Als je de pluginn in Cura geinstalleerd heb via marktplaatst:
Ga in Cura naar help naar open configuratiemap en kies
plugins/settingsguide/recoures/translations/nl_NL
unzipp alle mappen daar
Start Cura opnieuw
Als je nu in Cura naar Extenties gaat en Settingsguide kiest kan je met het icoontje naar nederlands gaan
Nu staan ze er allemaal bij
Om welke plugin gaat dit?
On 8/9/2020 at 1:18 PM, Rene88 said:Om welke plugin gaat dit?
staat boven in
De plugin heet ook zo
ghostkeeper 105
Sorry, deze vertaling is automatisch gemaakt met vertaalsoftware. Het zit vol met fouten. De leukste vond ik:
QuoteCura's schimmelvorming is niet perfect.
(Vertaald van "Cura's mould generation is not perfect.")
Ik kan een automatische vertaling niet toestaan. Ik heb hier een uitgebreide uitleg gegeven waarom vertaalsoftware dit nooit gaat kunnen vertalen: https://github.com/Ghostkeeper/SettingsGuide/pull/27#issuecomment-671659031
Het is natuurlijk heel wat werk om een echte vertaling te maken, dus de plug-in staat het ook toe om niet alle artikelen vertaald te hebben in alle talen. Het mag incompleet zijn.
Laat maar Hou het wel voor mezelf
Werkt bij mij prima in Cura
- 3 years later...
Ik heb begrepen dat Ultimater Cura een Nederlands product is, waarom word het dan ook niet in het Nederlands gemaakt.
Dan hoef je ook niet alles op te zoeken wat iets verkeerds is.
Zo krijg je ook mooiere prints omdat dan alles begrijpelijk is .
Edited by rieuw007Ik heb begrepen dat Ultimater Cura een Nederlands product is, waarom word het dan ook niet in het Nederlands gemaakt.
Dan hoef je ook niet alles op te zoeken wat iets betekend.
Zo krijg je ook mooiere prints omdat dan alles beter wordt begrepen.
Vorige tekst klopte niet helemaal...sorry
Deze plugin word niet door Ultimaker zelf gemaakt. De vertalingen voor deze plugin zijn door vrijwilligers aangeleverd.
Recommended Posts
rien1959 1
Een vertaling van wat ? De handleiding ? Het menu ?