volgens mij stond of staat 4.3.3 erop, maar dat kan ik nu niet meer zien. als ik de printer nu aanzet gaat in de printkop heel even een fan draaien ,maar het schermpje blijft zwart.
- 5 months later...
Beste Sander, @SandervG
zou je mij ook hiermee kunnen helpen. Na een jaar, door omstandigheden, stil gestaan te hebben vandaag de UM3 weer aangezet. Ging gelijk een firmware update uitvoeren. Sindsdien 3 mislukte prints, na enkele minuten. Fabrieksinstellingen terug gezet, nu herstart de UM3 zich na een printopdracht..
05JUN2021 aanvulling:
Omdat ik steeds het zelfde bestand wilde printen heb ik nu een ander STL bestand gepakt. Maar ook hierbij na een minuut of twintig printen start de printer opnieuw op en geeft hierna de melding dat de print mislukt is.
Ik ga nu kijken of ik een andere slicer kan gebruiken.
Hoop dat je mij kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Oscar
Edited by The_real_Oscar48Vervolg:
Vandaag, zondag 6 juni, Cura 4.7 geïnstalleerd om te kijken of het hier eventueel aan zou kunnen liggen.
Deze Cura versie is uiterst traag op de pc maar het was gelukt om een printopdracht naar mijn UM3 te sturen.
Na de autolevel begon deze aan de print. Maar na een minuut of 8 printen begon de LED verlichting te flikkeren en hierna startte de printer zichzelf opnieuw op. Weer met de melding:'print mislukt'.
Heeft iemand anders ook deze problemen ervaren?
@SandervG, hoe kan ik dit oplossen?
Recommended Posts
SandervG 1,522
Hallo, welke firmware heb je op welke machine staan, en waar wil je naartoe updaten? Bedankt,