Ik heb de standaard bijgevoegde gcode gebruikt. Ook die om in serie te draaien.. Ik draai ze op 60 ptocent snelheid en dat gaat prima.. 15 prima gelukte resultaten.. Maar ook een aantal vervelende mislukkingen...
ik kan je wel verklappen dat ik er ook een beetje simpel van word..
er is echt geen peil op te trekken.. zit op 60 procent snelheid nu.. en nog underextrusion.. en gisteren met exact dezelfde settings zelfs bij hogere snelheden geen probleem.. bizar..
zo maar even atomic pull maar weer...
je gaat t niet geloven.. maar er is weer wat vooruitgang.. heb een oud topic gevonden van iemand die iets riep over het met teflon inspuiten van de bowden tube..
dat net gedaan, zelfde temp, zelfde snelheid, en t loopt weer als een treintje..
het is geen makkelijke print..
ik zit niet op 3d hubs ... maar ben nu wel nieuwsgierig geworden ... foto ?
tuurlijk;
het zijn complexe prints. een spiralize print die heel erg scherp moet zijn, maar wel in 1 keer..
Recommended Posts
3dcase 37
PrintTips?
Nou voorlopig nog geen idee, heb je de standaard gcode uit de zipfile gebruikt?
Tis inderdaad een heel gevogel om er met dat spiralize iets netjes uit te krijgen.
Zal op den duur wel lukken, maar binnen een uur printtijd niet, bij mij is het afkoelen een probleem.
Misscheien dat Cool Down lift eens proberen, maar dan krijg je weer een naad vrees ik....