Ja ik wil voor nu wel even Ultimaker filament aanhouden. En ben dus bereid iets meer te betalen. Maar om 10 a 15 euro meer te betalen voor iets wat ik niet kan gebruiken (extra nfc chip) is onzin.
Bedankt voor je reactie Marrut!
Ja ik wil voor nu wel even Ultimaker filament aanhouden. En ben dus bereid iets meer te betalen. Maar om 10 a 15 euro meer te betalen voor iets wat ik niet kan gebruiken (extra nfc chip) is onzin.
Bedankt voor je reactie Marrut!
Misschien hebben ze bij trideus nog rollen zonder nfc liggen. Kijk eens op hun webshop.
Gr.
Ja bedankt voor de tip, maar nee helaas. Alleen met nfc chip.
?
Ik zou zelf echt gewoon overstappen op een ander materiaal. Bij het bedrijf waar ik werk wissel ik heel de dag door tussen ultimaker materiaal en ons eigen materiaal en we gebrijken gewoon altijd dezelfde instelling echt geen probleem. Denk dit dat voor de meeste pla's geldt. Ik zou wel oppassen met chinees fillament maar trideus lay3rs colorfab is sowieso echt wel goed.
Recommended Posts
Marrut 6
Moet het echt pla van ultimaker zijn? Ik gebruik ice filament van trideus, van de zwarte en witte hebben ze zelfs grote rollen, scheelt heel wat tegenover ultimaker en print net zo goed als filament van ultimaker.