Mwa grappig dat het kan, maar plotten is een beetje terug in de tijd. Je zou ook een dremel kunnen bevestigen op de printkop met een freesboortje. Dan heb je een 3D-printer die kan frezen. Ik sla deze keer over.
Mwa grappig dat het kan, maar plotten is een beetje terug in de tijd. Je zou ook een dremel kunnen bevestigen op de printkop met een freesboortje. Dan heb je een 3D-printer die kan frezen. Ik sla deze keer over.
ik ben er wel bij
leuk dingetje en binnen een kwartier werkend...
ik heb alleen de end gcode veranderd in x0, y0 want het beugeltje kwam toch een beetje klem te zitten.
Ook de layerheight veranderd naar 0.15, dan zijn het totaal 4 lagen ipv 6.
hmmm ik heb er iets meer tijd ingestopt dit weekeinde, er leuk projectje...
https://www.youmagine.com/designs/ultiplotter-plotter-head-for-the-ultimaker2
Sander : ik heb zo'n Olssen Heater block op mijn Ultimaker 2 nu.. vind je het goed als ik die Ultimaker meeneem? wil je avond niet kapen (ik kom voor de gezelligheid, niet voor het plotten ) en ik denk dat er veel mensen geinteresseerd zijn in dat heater block..
Ziet er gaaf uit Arjan, neem je jouw ontwerp ook mee?
Ik heb het altijd prachtig gevonden om die eerste laag geprint te zien worden, vooral bij een complexe
multi-part print en dat is met dit precies hetzelfde. Die eerste lijnen die zo precies worden neergezet, heerlijk!
@Korneel, natuurlijk! Wellicht is het leuk eerst het thema even zijn beloop te laten gaan, maar neem vooral zo'n Olssen heater block mee. Ik denk dat veel mensen dat graag zien, en daarvoor zijn de ulti-evenings vooral ook. Om dingen te delen met de community.
ah dat wist ik niet! was er juist de vorige keer niet bij.. ik heb hem dan iig ingebouwd
info mbt start positie aanpassen op een UM2, m.b.v. CURA;
http://umforum.ultimaker.com/index.php?/topic/10075-ulti-evening-march-23rd/?p=103183
Recommended Posts
zoev89 73
Grappig idee, even kijken of ik een andere beugel kan verzinnen... Heb een andere print kop.