Jump to content

Heated bed...


Blizz

Recommended Posts

Posted · Heated bed...

Aangekomen intussen... Met veel enthousiasme het pak openen, want eindelijk weer printen...

Het enthousiasme was snel weg:

DSC 0003

Ultimaker.... Ik heb het GEHAD gewoon. Dit is niet de eerste keer dat jullie me nieuwe stukken opsturen in zo'n crappy verpakking dat het materiaal beschadigd wordt onderweg. Mijn vervang ventilator-kit vorige keer ook! Zo duur en ZO WEINIG zorg, ongelooflijk!

 

  • Link to post
    Share on other sites

    Posted · Heated bed...

    Ha Blizz,

    Bedankt voor de post.

    Ik heb de foto doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling.

    Ik heb al eerder gesuggereerd om fatsoenlijke doosjes te regelen om o.a. het heated bed in te versturen, hopelijk zet dit zoden aan de dijk.

    Om jou uit de brand te helpen, ik ga zorgen dat jij morgen een nieuwe toegestuurd krijgt.

    Al moet ik het heated bed uit mijn eigen Ultimaker schroeven.

    Excuses voor het ongemak!

     

  • Link to post
    Share on other sites

    Posted · Heated bed...

    Wat een domper...

    Zo te zien zit Sander er al op, ik kan niet zeggen dat Ultimaker niet hun best doet, de verpakking dat zien we wel vaker terug komen in het forum. De UMO kit was wel goed verpakt. Blizz sterkte met wachten hopelijk nog voor de kerst...

     

  • Link to post
    Share on other sites

    Posted · Heated bed...

    Sander, bedankt voor de snelle reactie...

    Ik kan echt niet geloven dat er voor materiaal van deze prijsklasse gebruik gemaakt wordt van enveloppes, al dan niet gewatteerd...

    De plooi die je in het bed ziet is de omranding van de spoel filament die ik besteld had. (die dus ook gewoon in dezelfde enveloppe zat)

    Ik weet niet wat de inpakkers daar denken als ze met zo'n dingen bezig zijn. Frustrerend is dit zeg.

     

  • Link to post
    Share on other sites

    Posted · Heated bed...

    Dit is echt triest. Ik heb het ook al meerdere keren aangegeven, al lang geleden.

    Het gaat niet alleen om heated bed, maar om ALLE service parts. Ook een PT100 voor 45,- mag best fatsoenlijk verpakt!

    Fatsoenlijke stevige doos aub, met vulmateriaal;

    Zoals bijvoorbeeld;

    http://www.fromm.nl/producten/opvullen-met-airpad/airpad.aspx?gclid=CjwKEAiA_NmkBRCe3ubC1aWAtEcSJACxkkbq5F-1FaJFflnzWFwWkwL7u37a-QVkxox_YVyNENIDgBoCW0Hw_wcB

    http://www.rajapack.nl/bescherming-opvulling/opvulmachines.html;pgid=d5hCMzTJ9gNSR0hZLpUMCLna0000hEvWScor;sid=1Je-AGm2DIe-AD0h6OuayZS8Vf8BFy0-oH9jXbwDzCqgSmzTkAsisIx3d4XxKCSaIBcdEiaekB_K6A==

     

  • Link to post
    Share on other sites

    Posted · Heated bed...

    Wauw Blizz... Dit is echt absurd.

    @Blizz, ben je morgen toevallig bij de Ulti-evening?

     

  • Link to post
    Share on other sites

    Posted · Heated bed...

    Titus ja dat is toch het plan.

     

  • Link to post
    Share on other sites

    Posted · Heated bed...

    Ha Blizz,

    Ik zal zien of ik er 1 mee kan geven, dat lijkt me het snelst.

     

  • Link to post
    Share on other sites

    Posted · Heated bed...

    Sander da's goed voor mij. Zal dan normaal wel ongeplooid aankomen ;)

     

  • Link to post
    Share on other sites

    Posted · Heated bed...

    Nou, dat was makkelijker dan opsturen ;)

    Ik ben er ook weer bij. UMO hack tijd :p

    @Sander, had jij nog zo'n zwart plastic injection mold ding + witte+blauwe bowden tube dingetje ergens liggen?

     

  • Link to post
    Share on other sites

    Posted · Heated bed...

    Ons standpunt van support / bestelde items meenemen naar Ulti-evening blijft hetzelfde, maar ik beschouw Blizz in dit geval een uitzondering.

    Maar ik zal voor je kijken Titus, kan echter niks beloven.

     

  • Link to post
    Share on other sites

    Posted · Heated bed...

    @Sander, Top! Mijn huidige oplossing werkt in principe ook.

    Nee ik bedoelde ook niet dat meenemen naar Ulti-evenings standaard zou moeten worden, maar voor zo'n uitzonderings situatie is het handig om te weten dat jullie beiden op de Ulti-evening zijn :p Maar ik snap gewoon niet dat dit soort dingen kunnen blijven gebeuren. De post heeft er blijkbaar ook een handje van, maar de verpakkingen zijn blijkbaar niet bestand tegen het geweld. Dit laat me wel extra twijfelen over het aanschaffen van een upgrade :(

     

  • Link to post
    Share on other sites

    Posted · Heated bed...

    @Sander,

    nog even een plaatje voor de beeldvorming, voor als je intern mensen moet overtuigen van de noodzaak geld uit te geven aan fatsoenlijke verpakking.

    parcelhub 73585

    Dit is een hub van een parcelcarrier, aan het einde van een paar kilometer sorteer transport band wordt een pakje uitgepushed naar een "shoot" (b.v per postcode of land) vanwaar het door een medewerker in een transport kar wordt geladen. Zie nu de enveloppe met een heatedbed, een PT100 en een rol fillament voor je met daarbovenop anderhalve meter andere pakjes van zeer divers gewicht...... en afhankelijk van de bestemming gaat een pakje door meerdere hubs, en wordt telkens opnieuw gepushed en geladen .....

    dit is de reden dat elke andere webshop dozen gebruikt en geen enveloppen, enveloppen zijn voor documenten niet voor onderdelen!

    ps; sterkte met de "support storm" gelukkig heb je naar ik aanneem bijna een paar dagen vakantie, fijne feestdagen !

     

  • Link to post
    Share on other sites

    Posted · Heated bed...

    Bedankt voor je bericht Arjan.

    De motie wordt ondersteund, dus hopelijk zet het eindelijk zoden aan de dijk en zien we binnenkort verbetering.

    Ik heb enkel 'vakantie' met de vaste dagen zoals 1e kerstdag en 2e etc. Verder ben ik niet weg te slaan ;)

     

  • Link to post
    Share on other sites

    Posted · Heated bed...

    @Sander, mocht je een leverancier zoeken voor kartonnen verpakkingen laat het mij weten, ik werk bij een golfkartonproducent.........

     

  • Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now
    • Our picks

      • Introducing the UltiMaker Factor 4
        We are happy to announce the next evolution in the UltiMaker 3D printer lineup: the UltiMaker Factor 4 industrial-grade 3D printer, designed to take manufacturing to new levels of efficiency and reliability. Factor 4 is an end-to-end 3D printing solution for light industrial applications
          • Thanks
          • Like
        • 3 replies
      • UltiMaker Cura 5.7 stable released
        Cura 5.7 is here and it brings a handy new workflow improvement when using Thingiverse and Cura together, as well as additional capabilities for Method series printers, and a powerful way of sharing print settings using new printer-agnostic project files! Read on to find out about all of these improvements and more. 
         
          • Like
        • 26 replies
    ×
    ×
    • Create New...